Tuesday, April 19, 2016

Hedera Vita - Kokosovo ulje i Rukavica za skidanje šminke


Pozdrav ljudi! U poslednje vreme nisam aktivna često, ali i tome dolazi kraj.
Danas vam predstavljam dva odlična proizvoda. Ovoga puta to su proizvodi Hedera Vita kompanije.




Ja sam neko ko mnogo voli prirodnu kozmetiku. Jedan od omiljenih mirisa mi je kokos.
Svi znamo da je kokosovo ulje veoma dobro za kožu i kosu. Koristi se i u druge svrhe (ishrani, zdravlju, nezi i lepoti). Jako bitno za kokosovo ulje je da bude devičansko.



HEDERA VITA COCONUT BODY BUTTER




Prozivod koji mi je pomogao u vezi kose, tačnije ispucalih krajeva, prilikom alegrije od sunca, i negovanju zanoktica.
Ovaj proizvod je bez parabena, mineralnih ulja i veštačkih boja (što je veoma bitno). Pakovanje je odličnog dizajna, od čvrste plastike (150ml).








 "Neobrađeno, devičansko kokosovo ulje svojim sastojcima hidrira i dubinski hrani vašu kožu i kosu. Ovaj prirodni eliksir ima antibakterijsko delovanje i pogodan je tretman za razne kožne bolesti poput ekcema i psorijaze. 

Možete ga koristiti kao umirujuće sredstvo nakon brijanja, za skidanje šminke, masažu i kao zaštitu od štetnog UVA i UVB zračenja.

Ne sadrži paraben, mineralna ulja niti veštačke boje, pa ga mogu koristiti i deca i odrasli."


Jako dobar i kvalitetan priozvod. Po mojoj preporuci, ako vam je potreban za kožne probleme, čuvajte ga u frižideru. Ako vam je potreban za svakodnevno korišćenje kokosovo ulje se topi tek na temperaturi od 30°C.

Prozivod koji vredi svaku paru, i koji će vam služiti u bilo koju svrhu nege!
Jedan od favorita za mesec april. Proizvod od kog se ne odvajam!
Ostale butere možete pogledati ovde.




HEDERA VITA RUKAVICA ZA SKIDANJE ŠMINKE




S obzirom na to da ne koristim vlažne maramice često za skidanje šminke, što bih i vama preporučila, zbog raznih štetnih materija, ili masnije kože, ova rukavica je za mene spas!

Rukavica je napravljena od materijala za čiju izradu se ne koriste hemikalije.

Pakovanje je plastično, kao za kremu. Odličnog veselog dizajna.  Rukavica je prijatne teksture, rupičaste. Odlična za predeo oko očiju, bez ostatka crvenila nakon skidanja šminke.



Uputstvo za upotrebu: Rukavicu nakvasiti toplom vodom i blagim pokretima skidati nečistoće sa lica, ili šminku.

Rukavica izgleda veoma lagano na dodir, ali kvalitet i učinak dokazuje drugačije!
Definitivno vam neće trebati bilo koji kozmetički proizvod, sem nje!





Jedna od kvalitenijih proizvoda za uklanjanje šminke koji sam probala. Topla preporuka!

Sve ostale proizvode, kao i prodajna mesta možete pogledati na Hedera Vita sajtu.





Nadam se da ste uživali u recenziji do idućeg čitanja, negujte sebe! 


Hedera Vita kontakt :

DA LI STE I VI PROBALI NEKE OD HEDERA VITA PROIZVODA? KAKVI SU VAŠI UTISCI O KOKOSOVOM ULJU? DA LI VAM SE DOPADA RUKAVICA?


1 comment:

  1. Htela sam nedavno da kupim ovu rukavicu u DM-u, ali nisam nista znala o njoj pa sam odustala. :) Hvala na recenziji ;)

    ReplyDelete