Tuesday, March 29, 2016

Salvia natural cosmetics - priroda na dlanu


Pozdrav ljudi! Odavno me nije bilo,  i to se neće ponoviti. U ovim prolećnim danimas, koža ume da bude veoma suva, ili se navikava na vremenske promene.
Danas vam predstavljam Salviu, prirodnu kozmetiku.




Salvia postoji od 2012. godine,  ali je sve krenulo ranije (10-ak godina unazad). Krenulo je od preporuke prijateljice do prijateljice.

''S obzirom da se porodično bavimo pčelarstvom i uzgojem lekovitog bilja, spojili smo lepo i korisno tj umetničko i neophodno i rodila se Salvia.''

Paketić u kome su mi stigli proizvodi me je oduševio, kao i kompletna ambalaža istih uz dobar odabir boja i dizajn!




Inspiraciju nalazi u porodičnom jedinstvu i ljubavi, unutar njih samih ali ne  da zvuči to negativno i prepotentno, već ih inspiriše zadovoljna mušterija koja iznova i iznova koristi Salvia  proizvode.



Salvia krema sa devičanskim saćem




Pakovanje je odličnog kvaliteta, idealno za kozmetičku torbicu. Vrhunskog dizajna, a miris ove kreme je divan (ima miris meda, jer je i sama napravljena od saća).
Krema koja je na prirodnoj bazi, a u potpunosti radi svoj posao. Zbog moje osetljive kože imala sam raznih problema sa pojedinim preparatima. Ova kremica mi je uklonila neke oziljke u predelu dekoltea i flekice na rukama (iako nije namenjena baš tom delu tela).




Ova krema je ''najskuplja'' u celom Salvia asortimanu (900 dinara) ali verujte mi da traje izuzetno 
dugo.







Odlična investicija za vašu kožu! Prozivod je veoma kvalitetan, kao i učinak nakon korišćenja.



SALVIA LIP BALM (badem i med)



Pošto sam i sama ''zavisnik'' od labela i bukvalno imam preko 25 različitih, ovaj balzam za usne je pravo otkriće za mene! Obožavam prirodne proizvode, a ovaj ima odličan miris, jako prijatnu teksturu na usnama, i veoma kvalitetan učinak nakon korišćenja - usne ne budu ispucale, lepljive, ne odvaja se mrtva kožica sa usana nakon korišćenja, nema neprijatnog osećaja na usnama, jednom rečju - proizvod koji vredi probati. 





Cena ovog balzama je 190 dinara, što je izuzetno pristupačno, kao i ostali Salvia proizovdi. Kao što i sam slogan kaže - priroda na dlanu-  bukvalno opravdavaju svoj kvalitet tom rečenicom.


''Ispunjava nas zadovoljstvo naših korisnika, na prvom mestu. Tu postoji i deo Salvie koja radi sa hotelima i SPA centrima, tj za njih pa je to ono što zaista podiže moral - kada negde u restoranu, za susednim stolom čujete priču "o tako dobroj, prosto fenomenalnoj prirodnoj kozmetici nekog hotela" a vi se samo nasmešite i nastavite razgovor za svojim stolom.'' priča divna Ivana, sa kojom mi je bilo zadovoljstvo imati bilo kakvu komunikaciju, a njen omiljeni Salvia proizvod je SALVIA NANO KREMA SA SREBROM inače novi proizvod koji ćete uskoro moći da vidite na mom i drugim blogovima u vidu recenzije.


Proizvode Salvia Natural kozmetike možete pogledati u sledećim gradovima (apotekama)
Kruševac, Paraćin, Ćuprija, Jagodina, Kraljevo, Vrnjacka banja, Aleksandrovac, Ćićevac, Niš, Leskovac, Trstenik....uskoro i u Beogradu i Novom Sadu. A do kraja leta i u celoj Srbiji.

I za kraj, pogledajte divnu ambalažu u kojoj su poslati SALVIA proizvodi. 












SALVIA NATURAL KONTAKT:

FB - Salvia
Site- http://www.salvia.eu
Instagram- @salvianatural

No comments:

Post a Comment