Saturday, February 20, 2016

Vikend sitnice-Must have


Pozdrav svima! Kao po običaju, red je da ovaj vikend začinimo nečim zanimljivim. Danas su to male stvari koje ulepšavaju ovakve tmurne dane.


Jelica, divna devojka iz Obrenovca, bavi se izdradom nakita već četiri godina. Od početka rada je inspiršu male stvari što je u današnjici retkost.

''Ovo mi je četvrta godina kako radim nakit, počela sam skroz slučajno, tražeći neke projekte DIY i tako sam naletela na repromaterijal za nakit i oduševila se bojama, perlicama i privescima i tu sve počinje. '' priča divna Jelica, koja se trudi da stalno svojim kupcima udovolji.



Infinity narukvica. Sama je po sebi minimalistična, a efektna. Odlična za svaki dan, uz bilo koju casual odevnu kombinaciju.


''Od početka me inspirišu male stvari, smatram da je radost upravo u njima, pa tako mene inspirišu svakodnevni privesci koji imaju veze sa realnim svetom, tako i pravim priče na ogrlicama i narukvicama.''



Mickey Mouse narukvica sa perlicama. Idealna za devojčice, ili pak devojke koje vole Disney junaka.
Srebrne boje, sa roze končićem. Jedina narukvica za kojom je odlepila moja mala sestra. Ne vraća mi je nikako.


''Svaka za sebe ima neku simboliku. Ono što me ispunjava jeste osećaj koji imam kada mi se devojke jave nakon što otvore svoj Must Have paketić. Njihova sreća je i moja, tada znam da sam uspela i da se moj trud i ljubav, koju sam uložila u određeni komad nakita, isplatio.'' kaže Jelica, koja je veoma prijatna osoba za razgovor, i sa kojom sam uživala u saradnji.



I za kraj, nešto što je nažalost zaboravljeno kao modni detalj, ali se polako vraća na velika vrata- bedževi.


Detalj koji se pre nosio stalno, nažalost danas se baš sporo vraća na velika vrata, ali ja sam sigurna da će dostići slavu još veću nego pre!


Cene nakita su pristupačne, a ostale modele možete pogledati ovde.




Nadam se da ste uživale u ovoj priči o jednoj kreativnoj i divnoj devojci vrednoj pažnje! Do sledećeg čitanja uživajte u vikendu i sitnicama!


Must have kontakt:

Instagram- @__musthave__

4 comments:

  1. Simpatično. Ovo je više za mlađe devojke.

    http://sunmoonstyle.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  2. Minimalizam se vraća u modu posle sezone glomaznih i upečatljivih komada. Volim ove svakodnevne kombinacije, koje ne opterećuju.

    ReplyDelete