Monday, December 7, 2015

Sreća kao modni detalj


Ćao ljudi! U poslednje vreme često mi se dešava da ne mogu da se odlučim koji modni detalj da iskoristim za večernji izlazak. Pre par večeri, odlučila sam da to bude sreća...da, da sreća kao modni detalj. Luck nakit.




Devojke Đurđica i Jelena iz Mladenovca, bave se izradom ručno pravljenog nakita - unikata. Počele su leta 2014. godine, a inspiraciju pronalaze u modi koju prate, i po tome procenjuju da li su u modi jednostavni komadi nakita, glomazni i efektni, koje su aktuelne boje i slično.
Oduševilo me je kod njihovog nakita, što imaju odličan balans boja, i modeli su naravno unikatni.



Za izradu nakita koriste repromaterijal, svaki deo nakita je ručno rađen, i devojke su uvek spremne za saradnju sa kupcima, spremne za njihove ideje i sugestije, što znači da devojke mogu uraditi nakit i po vašoj želji.

Narukvica koju su mi poslale me je takođe oduševila - jednostavna a idealna za svaku odevnu kombinaciju.







Svi detalji, kombinacija boja, sve je odrađeno smerno, efektno, i sa stilom. Sve pohvale za ove kreativne devojke!
Cene su pristupačne, i u toku je predpraznični popust. Zato učnite nekoga srećnim, zadovoljnim  i oduševljenim malim znakom pažnje - Luck nakitom!



Luck Nakit kontakt  :

FB -Luck Nakit
Instagram - lucknakit





No comments:

Post a Comment